Esittäytyminen

Kysy rodusta, kerro kokemuksia, sana on vapaa julkiselle keskustelulle rodusta ja yksilöistä.

Esittäytyminen

ViestiKirjoittaja zaida » 05.01.2014 15:47

Täällä voitte kertoa hieman itsestä ja koiruuslaumasta. Esittäytyminen ei ole pakollista. :)
Polskit Alfa, Ronksu, Haracz ja Terracotta sekä howachart Wäiski
zaida
Ylläpitäjä
 
Viestit: 237
Liittynyt: 05.01.2014 13:02

Re: Esittäytyminen

ViestiKirjoittaja zaida » 05.01.2014 15:49

Allekirjoittanut asustelee Askolan juornaankylässä kepon ja puolanvinttikoira Polskis Alfa Romeon sekä howachartin Wäiski kanssa. Harrastuksiin kuuluu maastojuoksut ja makkarajuoksut sekä tietysti vapaa kirmailu omilla ja naapureiden tiluksilla.
Polskit Alfa, Ronksu, Haracz ja Terracotta sekä howachart Wäiski
zaida
Ylläpitäjä
 
Viestit: 237
Liittynyt: 05.01.2014 13:02

Re: Esittäytyminen

ViestiKirjoittaja Gelydh » 06.01.2014 20:53

Pirkanmaan polskiosasto kuittaa!
Sheela-polski ja karvakaverit sekä huoltojoukot emäntä, isäntä sekä tytär.
Harrastan näyttelyitä (kehäsihteerinäkin saattaa bongata mutta ehkä kuitenkin tod.näköisemmin järjestyksenvalvonnasta), maastoja&ratahommeleita (koetoimitsijana ja muutenkin "kentältä" saattaa myös bongata).
Enempi-vähempi aktiivinen kerho-/yhdistysjäsen olen, tämmöinen multijäsenyys niin ei oikeen tiedä välillä mitä yhdistystä edustaakaan ;)

Isäntää näkee vähemmän koska se heiluu kameran kanssa jossain kuvaamassa, sitäkin herkemmin kuvaustuloksia on sitten näkyvillä siellä sun täällä:
http://kleh.kuvat.fi/kuvat/
Gelydh
 
Viestit: 3
Liittynyt: 06.01.2014 20:30

Re: Esittäytyminen

ViestiKirjoittaja ninni » 07.01.2014 20:04

Heips

Onnistunut kirjautuminen, helpottavaa huomata että tietokoneella osaa edes jotain :) Lohjalta Kirppu ja hoito-veli Onni tervehtivät kavereita. Polskeja on aiemminkin perheessä asustellut joten porukoissa pyöritty palttirallaa (liiankin) monta vuotta. Apua, enhän minä vanhene :oops: muut vaan…..

T Nina T
ninni
 
Viestit: 3
Liittynyt: 06.01.2014 20:29

Re: Esittäytyminen

ViestiKirjoittaja Katariina Sarin » 07.01.2014 21:02

Täällä siis Turun seudulle linnoittautunut, tällä hetkellä Loimaalla asusteleva Katariina Sarin. Naimisissa Jussin kanssa, meillä on poika Elia ja ihan kohtsillään näillä näkymin myös tyttö Aino. Polakin virkaa toimittaa Fernmark Chart Asteroid "Friidu", ensimmäinen laatuaan. Friidun voi löytää niin näyttelyistä kuin maastokisoistakin. Toinen karvainen perheenjäsen on bordercollie Flip minkä kanssa harrastetaan tokoa, agilityä ja paimennusta. Aiemmin perheessä ollut toinen bc, tolleri ja pumeja.

Olen Suomen Bordercolliet ja Australiankelpiet ry:ssä alueellisena rotuun tutustuttajana bc:n osalta, agilityä olen valmentanut Agility Team-Turussa kaiketikin 7 vuotta edelleen jatkuen, Suomen Puolanvinttikoirat ry:ssä puuhailen hallituksessa sihteerinä. Aikaisempia koiratoimia on Pumit ry:n hallituksen jäsenyys 4 vuodelta ja pari vuotta työskentelyä koirakoulu Silkkitassussa.
Polakit Falcon & Junior
*Pentuja suunnitteilla 2019*
Katariina Sarin
 
Viestit: 158
Liittynyt: 05.01.2014 15:35
Paikkakunta: Loimaa

Re: Esittäytyminen

ViestiKirjoittaja bassebastioni » 07.01.2014 21:10

Nina Turunen, kennel Bassebastioni, Riihimäki

Puolanvinttikoiria vuodesta 1994, aktiivista ja monitahoista harrastustoimintaa ja touhuilua siitä nykypäivään asti. Bassebastioni A-pentue syntyi vuonna 2001. Tarina jatkuu.

Aiemmat ja nykyiset minun tai perheenjäseneni omistamat polakit
Magbeth's Tantrum ja Talent
Tosca Posnania
Bassebastioni Ataman, Aspazja, Arap ja Achy
Marcepan Celerrimus
Szerhan, Sendivogius, Sadko, Sopilka ja Sapientia

Kotisivuni ovat edelleen katkolla, mutta minulla on kennelsivu Facebookissa:
https://www.facebook.com/pages/Bassebas ... 100?ref=hl

Valokuva-albumi vuosilta 2005-2009
http://s42.photobucket.com/user/basseba ... 5831124846
bassebastioni
 
Viestit: 171
Liittynyt: 05.01.2014 15:35

Re: Esittäytyminen

ViestiKirjoittaja Lea » 09.01.2014 21:02

Lea Hämäläinen Vihti

Puolanvinttikoiria vuodesta 1997. Yksi pentue Emericius-kennelissä.
Tällä hetkellä kämppiksinä on kolme koiraa, joista yksi otti ja pudotti tietokoneeni aikaansaaden lähes viikon informaatiokatkon. Olen siis asioissa vähän jäljessä. Mutta joskus sekin on vain hyväksi.

En aikaisemmin tiennyt olevani yhdistysihminen, mutta niinpä vain vinttikoirien myötä olen puuhaillut HVK:lla ja sittemmin SVKL:ssa. Olen myös oman yhdistyksemme perustajajäsen.

Nyt tykkäisin matkustaa enemmän, polakkia kun ei opi tietokoneen ääressä.

Vaiheessa olevat kotisivut löytyvät täältä:

http://www.kolumbus.fi/chartpolski/
Lea
 
Viestit: 452
Liittynyt: 09.01.2014 20:38

Re: Esittäytyminen

ViestiKirjoittaja ulla heurlin » 10.01.2014 14:17

Olen Ulla Heurlin Kirkkonummelta, Fernmark kennelin "vanhempi jäsen". Meidän ensimmäinen polski oli Lean kasvatti Nipsu, sen tytär Minttu on oma kasvatti ensimmäisestä Fernmark Chart - pentueesta. Olen kasvattanut muutaman pentueen dobermanneja 80-90-luvuilla, siirtynyt vähitellen irlanninsusikoiriin, joita on välillä 1988-2013 syntynyt 16 pentuetta. Irlisyhdistyksessä roikun jalostustoimikunnassa sekä kirjoitan puhtaaksi ja käännän rodun näyttelyarvostelut. Puolanvinttikoira oli alun perin kennelkumppani-Tarun ihastus, mutta Nipsu sai minut pian rakastumaan itseensä ja erikoiseen rotuunsa.
ulla heurlin
 
Viestit: 5
Liittynyt: 06.01.2014 13:13

Re: Esittäytyminen

ViestiKirjoittaja Fernmark Hounds » 11.01.2014 19:28

Taru Partinen Kirkkonummelta, Fernmark-kennelin toinen osapuoli. Irlanninsusikoiria kasvattanut Ullan kanssa vuodesta 2000, jolloin Fernmark G-pennut olivat meillä asumassa. Yhteiseksi kennelnimi haettiin 2004, takapiruna neljälle pentueella sitä ennen. Ensimmäinen polakki Emericius Klarisa saapui jouluna 2007, pitkäaikaisen haaveen täytteeksi enkä hetkeäkään ole katunut. Tällähetkellä kotona Nipsun tytär Minttu, Fernmark Chart Ammutseba ja sen veli Avalanche hoidossa. Karvahirviöitä (irlantilaisia) on meidän puolella kuusi. Näyttelyissä käydään kotimaassa ja ulkomailla vaihtelevalla joukolla, vakioparina Minttu ja "seuraneiti" Hilla.
Pentuja suunnitteilla kesällä 2016
Fernmark Hounds
 
Viestit: 9
Liittynyt: 11.01.2014 19:12

Re: Esittäytyminen

ViestiKirjoittaja Maija » 15.07.2014 14:54

Loimaalta hei!
Friidun virallinen rapsuttelija ja nyt keväällä syntyneiden lasten kätilö <3
Omassa laumassa tällä hetkellä kaksi wipukkaa ja brasilianterrieri :)
en mä osaa kertoo sen kummempia...
no sen verran vielä, että maastokisoja kisataan nyt ekaa kautta ja radallakin startataan vielä tässä kuussa, näyttelyissä käydään joskus ja jouluna :D
Maija
 
Viestit: 2
Liittynyt: 15.07.2014 14:44

Seuraava

Paluu Vapaa sana

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron