Esittäytyminen

Kysy rodusta, kerro kokemuksia, sana on vapaa julkiselle keskustelulle rodusta ja yksilöistä.

Re: Esittäytyminen

ViestiKirjoittaja Moonstone » 15.07.2014 20:11

Hei vaan!
Maarit Ulvilan Kullaan Ahmauksen kylästä, perheeseen kuuluun mies Jouni sekä 6 australianpaimenkoiraa ja nyt vuosien, vuosien haaveen toteutuneena puolan vinttari Pola eli Moonstone.
Koiraharrastamisen olen aloittanut 1990, 1992 hain kennelnimen Glenhouses ja ensimmäinen pentue boksereita syntyi 1993. Sitten rotu vaihtui belgianpaimenkoira Groenendaeliksi-1993 sekä australianpaimenkoiriksi-1995.
Kaikenlaista on tullut harrastettua koirien kanssa; agility, toko, pk haku ja jälki, rauniot ja näyttelyt.
Vinttikoira on monien vuosien haave, ja lähes kaikki 10 ryhmän rodut "läpitutkineena" päädyin puolan vinttikoiraan, koska se tuntui ehdottomasti minunlaiselta ja minulle sopivalta. En oikeastaan pysty sanoin kuvaamaan miten onnellinen olen tuosta omasta puolalaisestani, olen ilmeisesti myynyt sieluni sille :P
Moonstone
 
Viestit: 1
Liittynyt: 15.07.2014 19:50

Re: Esittäytyminen

ViestiKirjoittaja zaida » 03.06.2015 10:25

Katsos mokomaa.. Enhän ole muistanut päivittää tänne meidän lauman nykytilannetta. :)

Alfan ja Wänen lisäksi laumaan kuuluu Alfan ja Friidun pennuista HurjahurtazHaracz ja Terracotta sekä Italian ihme Highwind Cristallo di Rocca alias Ronksu (joka on yhteisomistajuudessa Katariinan kanssa). Kakaroiden kanssa on kierretty jonkun verran näyttelyitä ja PR-juttuja ja pikkuhiljaa olisi tarkoitus sitten startata myös maastotreenit ja ensi kaudella sitten kisaamaan. Tosin Ronksuhan pääsee jo Hailuotoon, joten kai sinne on sitten syksyllä suunnattava.
Polskit Alfa, Ronksu, Haracz ja Terracotta sekä howachart Wäiski
zaida
Ylläpitäjä
 
Viestit: 237
Liittynyt: 05.01.2014 13:02

Edellinen

Paluu Vapaa sana

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron